Σχεδιασμός Συσκευασίας
Σχεδιασμός ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
Ο σχεδιασμός της συσκευασίας αποτελεί ουσιαστικό μέρος του μάρκετινγκ και του branding των προϊόντων. Είναι η διαδικασία δημιουργίας ελκυστικών, εντυπωσιακών και λειτουργικών συσκευασιών για τα προϊόντα. Αποτελεί σημαντικό μέρος της διαδρομής του προϊόντος, από την ιδέα έως την παράδοση. Ο σχεδιασμός της συσκευασίας είναι μια σημαντική πρώτη εντύπωση για τους πελάτες, καθώς συχνά είναι η πρώτη επαφή που έχουν με ένα προϊόν. Πρέπει να έχει αντίκτυπο, να είναι αξιομνημόνευτη και να επικοινωνεί αποτελεσματικά το μήνυμα της μάρκας. Η συσκευασία πρέπει επίσης να είναι λειτουργική, να προστατεύει το προϊόν από ζημιές και να διευκολύνει τη μεταφορά και την αποθήκευση.
Η αυθεντικότητα αποτελεί το No 1 χαρακτηριστικό για το χτίσιμο μιας αληθινής, δυνατής σχέσης με τους καταναλωτές. Οι πρωτότυπες συσκευασίες είναι αυτές που θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό των καταναλωτών και θα τους κάνουν να θυμούνται το brand και τα προϊόντα σας. Οι πελάτες εκτιμούν ιδιαίτερα ένα brand που διακρίνεται από συνέπεια απέναντι σε όσα αρχικά υπόσχεται. Δείξτε, λοιπόν, τον χαρακτήρα και τη συνέπειά σας μέσα από τις προσωποποιημένες συσκευασίες σας!
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Η διαδικασία σχεδιασμού της συσκευασίας περιλαμβάνει διάφορα στάδια, από την αρχική ιδέα και το σχεδιασμό μέχρι το τελικό προϊόν. Ένας καλός σχεδιαστής συσκευασίας θα έχει κατανόηση της οπτικής επικοινωνίας και θα είναι σε θέση να ερμηνεύσει το μήνυμα της μάρκας και να το κάνει να
ξεχωρίζει. Η σημασία του γραφιστικού σχεδιασμού στη συσκευασία είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της προώθησης του προϊόντος σας.