« Back to Glossary Index

Λογότυπο και εταιρική ταυτότητα
Η έννοια του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας έχει γίνει όλο και πιο σημαντική στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο. Καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να καθιερώσουν το εμπορικό σήμα τους και να δημιουργήσουν μια μοναδική εμφάνιση και αίσθηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, το λογότυπο και η εταιρική ταυτότητα αποτελούν βασικά στοιχεία αυτής της προσπάθειας.

Με απλά λόγια, το λογότυπο είναι μια οπτική αναπαράσταση της μάρκας μιας εταιρείας, ενώ η εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει όλα όσα σχετίζονται με την μάρκα μιας εταιρείας, από το λογότυπο μέχρι την αποστολή, τις αξίες και άλλες πτυχές της δημόσιας εικόνας της εταιρείας.

Σε πολλές περιπτώσεις, το λογότυπο είναι το πρώτο πράγμα που οι άνθρωποι συνδέουν με μια εταιρεία, επομένως είναι σημαντικό να το πετύχετε σωστά. Τι περιλαμβάνει: Ένα καλό λογότυπο και ένας καλός σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας πρέπει να είναι καλά μελετημένος και ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικός της αποστολής, των αξιών και των προσφορών της εταιρείας.

Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί μεγάλη έρευνα και δημιουργικότητα. Θα πρέπει να σχεδιαστεί έτσι ώστε να απευθύνεται στο κοινό-στόχο της εταιρείας, ενώ παράλληλα θα πρέπει να μεταφέρει το βασικό μήνυμα και τις αξίες της εταιρείας.

Η εταιρική ταυτότητα θα πρέπει να εκτείνεται πέρα από το λογότυπο και να περιλαμβάνει άλλα στοιχεία, όπως η χρωματική παλέτα της εταιρείας, οι γραμματοσειρές και η οπτική γλώσσα. Θα πρέπει να περιλαμβάνει στοιχεία όπως επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, αφίσες και άλλο έντυπο υλικό, καθώς και σχεδιασμό ιστότοπου, οπτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά υλικά μάρκετινγκ.

Δείτε το άρθρο εδώ:

« Επιστροφή στο Ευρετήριο
This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Φόρμα Ενδιαφέροντος